.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده مردم آمل ؛
یک چهارم گردش مالی کشور در دستان 82 نفر
برخی اعضای فعلی هیئت مدیره در بدنه بانکهای کشور افرادی هستند که در زمان شهرام جزایری در خودروی او را باز و بسته می‌کردند و همچنان در هیئت مدیره بانکها عضویت دارند.
یک چهارم گردش مالی کشور در دستان 82 نفر

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور کل نقدینگی کشور را هم اکنون حدود 220 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: متاسفانه همچنان بیش از 50 هزار میلیارد تومان آن در دست 82 نفر از دانه درشتهای اقتصادی کشور در گردش است.
عزت الله یوسفیان ملا اظهار داشت: دو بانک دولتی و یک شرکت خودروسازی دولتی کشور بیشترین معوقات را به بانک های کشور دارند.

وی با بیان اینکه متاسفانه بسیاری ازمدیران بانکها در تکریم از ارباب رجوع متناسب با گردش مالی افراد با آنان برخورد می کنند، تصریح کرد: مدیران بانکها در ارائه تسهیلات میلیاردی به متقاضیان خود برای استقبال و حتی بدرقه آنان می روند و با احترام های خاص خودشان از آنان پذیرایی می کنند.

یوسفیان ملا ادامه داد: در همین بانکها افرادی که متقاضی وام یک میلیون تومانی برای عروسی گرفتن فرزندشان هستند، با کمال بی احترامی و دهها دلیل غیرعقلانی آنان را از وام دادن دلسرد می کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: مدیران این بانکهای عافیت طلب بدانند و هوشیار باشند همین خانواده های آبروخواه با فروش کلیه برای فرزندانشان عروسی می گیرند که از صد تا عزا هم بدتر است.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور درادامه گفت: متاسفانه دانه درشتهایی اقتصادی در کشور با سوء نیت این تسهیلات را دریافت کرده‌اند و مطمئن بودند که این تسهیلات را نخواهند پرداخت.

یوسفیان ملا افزود: از خوش خدمتی های بانکها به دانه درشتهای بانکی، قبول وثیقه‌ای از سوی آنان نزد بانکها بوده که اگر آنها را اجرا کنند، دست آخر چیزی هم از بانک طلبکار می‌شوند.

برخی اعضای هیئت مدیره بانکهای کشور صلاحیت فعالیت ندارد

وی با بیان اینکه برخی اعضای هیئت مدیره‌ بانکهای عامل کشور متاسفانه جا خوش کردند و ثابت ماندند و خوش خدمتی های این افراد برای بانکهای کشور دردسر ساز شده، خواستار تغییر و اضافه شدن افراد مجرب و دارای سلامت و وجدان کاری در هیئت مدیره بانکهای کشور شد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برخی اعضای فعلی هیئت مدیره در بدنه بانکهای کشور افرادی هستند که در زمان شهرام جزایری در خودروی او را باز و بسته می‌کردند و همچنان در هیئت مدیره بانکها عضویت دارند.

وی از بانک‌ها خواست در پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات تنها به اقشار پایین فشار وارد نکنند و آنان باید بتواند گرهی از مشکلات مردم و نیازمندان بازکنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نتانت 6 آبان 1389
کو گوش شنوا بانک های ما من هنوز یادم میاد دست همون آدما بوده و خواهد بود نه احمدی نژاد میتونه کاری بکنه نه بزرگتر از احمدی نژاد من واسه 1 ملیون وام به هر دری زدح ولی هیچ جوابی نگرفتم وای به حال ما که داریم تو همچین اجتماعی زندگی می کنیم
نا شناس 6 آبان 1389
یوسفیان عزیز در چین هرکس فساد مالی کند اعدام می شود ما چکار کردیم شماها که اسامی را دارید ، فقط با مصاحبه خودتان را تخلیه و مردم را که محتاج یک قرص نان هستند ناراحت می کنید ، یکی پیدا بشه کاری بکنه نه حرف تحویل مردم بده شما فکر میکنید مردم نمی دانند .
borzo 6 آبان 1389
تااساکجه دئی همه اینها پیش درامد انتخاباته
نا شناس 6 آبان 1389
دلم برای خودم می سوزه که تو کشوری داریم زندگی می کنیم که برای 500 هزار تومان وام قرض الحسنه هر روز باید این در و اون در بزنم و آخرش هم با هزار منت نتونستم پس از دو ماه وامو بگیرم و هر روز میرم و میام. این آقایان فقط شعار خوب میدن، دست خودشون و دوستان خودشون تو کاره وگرنه تا حالا از حلقومشون بیرون می کشیدن.
نا شناس 6 آبان 1389
برادر محترم مدیرشمال نیوز بنده چندین کامنت انتقادی برای برخی خبرها گذاشتم که هیچ یک ارائه نشد
عبدالله خدادادی بدبخت 8 آبان 1389
شاید خوانندگان عزیز ندانند که شما هنوز از مجلس حقوقی دریافت نکرده اید و این نشاندهده سلامت شماست ولی چطور باور کنیم شما به فکر مردم مستضعف هستید در حالی که بیشترین میزان معوقات بانکی استان مربوط به شهر آمل می باشد؟!!!در اسلام به ما آموخته اند اول خانه بعد همسایه.
اول تکلیف بدهکاران و مفسدان اقتصادی شهر خود را مشخص و مدیرانی که از آنها حمایت می کنند را معرفی کنید تا مردم به صداقت شما پی ببرند بعد ...
شاید شما قدرت تغییر هئیت مدیره بانکهای کشور را نداشته باشید ولی در عزل مدیران همسو و حامی دانه درشتان و رانت خواران و دستگیری بدهکاران بزرگ بانکی آمل از قدرت و پشتوانه کافی برخوردارید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.